BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 7, 2010

My heart

Salam..
Ehmm.. bercakap pasal hati ni susah sikit lah..
kenapa agak nya hari ni nak pula saya bercerita tentang hati??
Saya ada seorang kawan.. Dulu saya sangat suka kan dia..
Masa sekolah punya lah malu dengan dia.. sepanjang 2 tahun elak bercakap dengan dia..
tapi dia ni friendly lah.. nak tak nak kena jugak cakap.. dah la satu kelas.. tak ke pelik kalau tak bercakap..

time nak habis sekolah tu.. tiba2 je rapat sikit.. biasalah last time..
habis je sekolah.. masing2 dah lanjutkan pelajaran tempat asing2..
nak dijadikan cerita, kami ni dapat la no phone masing2 dari kawan..
so contact lah jugak.. until lah masuk U( sama tempat)..
rajin gak lah bertembung..

Ada la satu masa ni.. saya dapat tau yang dia rupanya dah ada pilihan hati... Serius gak lah.. Huh.. Sakit gak hati..
lama2 macam dah terbiasa plak dengar dia bercerita pasal makwe dia 2..

Saya pun tak tau la (tibe2) masa kami makan bersama2.. tercakap plak yang saya ni suka dia..
Dia diam je.. Saya pun terkejut dengan tindakan sendiri.. agak2 dah lame mendiamkan diri..
saya pun back up lah diri.. sape nak malu beb.. tapi rase lega giler lepas bagitau.. rse hapi tu lah kuat lah..

Tapi yang peliknyer.. Kami pnye hubungan lagi elok lah dari sebelum nya.. sekarang lagi senang hati kowt.. dia still dengan makwe die.. dan still saya ni kawan dia.. well.. saya rasa lama2 saya dah terima hakikat 2.. dan still saya suka dia.. mungkin suka 2 dah berubah kepada yang lebih positif..

Dan sebenarnya saya selesa, dia menjadi rakan saya...
Dan saya tahu soal hati ni tiada paksaan..
Insya Allah lambat atau cepat..
Pemilik hati saya akan tiba jua..
Jadi berusahalah...

Ingat lah Cinta Allah Subahanawataala...

0 comments: